::: FORUM ManuFrog :::: regisrerings trassel - ::: FORUM ManuFrog :::

Hoppa till innehåll

regisrerings trassel

#1 Guest_Gäst_*

  • Grupp: Guests

Postad 09 december 2006 - 00:29

Hej,

Jag registrerade mig, samtidigt stannade min dator därför avbröt jag registreringen. Nu när jag skulle göra en omregistrering så får jag meddelandet att min mail redan finns i ert register. Hade jag sådan tur att jag trots allt blev registrerad tro? När bör jag få veta det? Hur lång tid tar det innan fakturan skickas till mig? Hur ska jag gå vidare?

mvh/Lena
0

#2 Medlemmen är offline   Erik 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grupp: Admin
  • Inlägg: 7 585
  • Gick med: 13-juli 03

Postad 09 december 2006 - 19:42

Visa inläggGäst på 9 December, 2006, 00:29 sade:

Hej,

Jag registrerade mig, samtidigt stannade min dator därför avbröt jag registreringen. Nu när jag skulle göra en omregistrering så får jag meddelandet att min mail redan finns i ert register. Hade jag sådan tur att jag trots allt blev registrerad tro? När bör jag få veta det? Hur lång tid tar det innan fakturan skickas till mig? Hur ska jag gå vidare?

mvh/Lena


Hej Lena. Var snäll och maila alltid oss på support[at]manufrog.com (byt ut [at] till @) för att få snabbast möjliga svar på Dina frågor. (Eller skapa ett ärende på http://support.manufrog.com )

Din registrering/order kom registrerades kl. 00:16 (alltså 13 min innan Du postade här i forumet) och den behandlades av oss kl. 00:59 - då var Ditt konto klart för att kunna användas. :rolleyes:

Mail har skickats till Dig kl. 00:16 och 00:59.

Saknar Du dessa mail?
::: Have great day! //Erik at psychofrog.se and Webbhotell ManuFrog :::
0

#3 Guest_Gäst_*

  • Grupp: Guests

Postad 12 december 2006 - 11:16

Hej Erik,

mail kom så jag antar att allt är som det ska :)

Väntar på att få fakturan hemskickad.

mvh/Lena
0

#4 Medlemmen är offline   Erik 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grupp: Admin
  • Inlägg: 7 585
  • Gick med: 13-juli 03

Postad 12 december 2006 - 19:02

Visa inläggGäst på 12 December, 2006, 11:16 sade:

Hej Erik,

mail kom så jag antar att allt är som det ska :)

Väntar på att få fakturan hemskickad.

mvh/Lena


Det låter bra. Någon faktura skickas dock inte ut - första månaden är gratis. Vill Du behålla kontot efter den månaden så betalar Du fakturan som skickas ut i slutet på den fria månaden via epost - vill Du ej behålla kontot mailar Du oss, så tar vi bort faktura och konto.
::: Have great day! //Erik at psychofrog.se and Webbhotell ManuFrog :::
0

#5 Guest_Gäst_*

  • Grupp: Guests

Postad 15 december 2006 - 10:34

Visa inläggErik på 12 December, 2006, 19:02 sade:

Visa inläggGäst på 12 December, 2006, 11:16 sade:

Hej Erik,

mail kom så jag antar att allt är som det ska :)

Väntar på att få fakturan hemskickad.

mvh/Lena


Det låter bra. Någon faktura skickas dock inte ut - första månaden är gratis. Vill Du behålla kontot efter den månaden så betalar Du fakturan som skickas ut i slutet på den fria månaden via epost - vill Du ej behålla kontot mailar Du oss, så tar vi bort faktura och konto.



OK, men var är då mina inloggningsuppgifter? Jag fick bara mail om att jag har blivit kund....
0

#6 Medlemmen är offline   Erik 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grupp: Admin
  • Inlägg: 7 585
  • Gick med: 13-juli 03

Postad 15 december 2006 - 10:54

Visa inläggGäst på 15 December, 2006, 10:34 sade:

Visa inläggErik på 12 December, 2006, 19:02 sade:

Visa inläggGäst på 12 December, 2006, 11:16 sade:

Hej Erik,

mail kom så jag antar att allt är som det ska :)

Väntar på att få fakturan hemskickad.

mvh/Lena


Det låter bra. Någon faktura skickas dock inte ut - första månaden är gratis. Vill Du behålla kontot efter den månaden så betalar Du fakturan som skickas ut i slutet på den fria månaden via epost - vill Du ej behålla kontot mailar Du oss, så tar vi bort faktura och konto.



OK, men var är då mina inloggningsuppgifter? Jag fick bara mail om att jag har blivit kund....



Det var det mailet som skickades kl. 00:59 - Du skrev att "mail kom.." så jag trodde att de kom fram till Dig.
Jag har skickat mailet igen nyss.
::: Have great day! //Erik at psychofrog.se and Webbhotell ManuFrog :::
0

Dela med dig av detta ämne:





Snabbsvar

Detta inlägg behövs godkännas av en moderator innan det visas.
  

1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar