::: FORUM ManuFrog :::: Tack för ett bra webbhotell! Och en fråga - ::: FORUM ManuFrog :::

Hoppa till innehåll

Sida 1 av 1
  • Du kan inte skapa ett nytt ämne
  • Du kan inte svara i detta ämne

Tack för ett bra webbhotell! Och en fråga Manufrog ett bra alternativ

#1 Medlemmen är offline   Riptoe 

  • Grupp: Members
  • Inlägg: 1
  • Gick med: 07-juni 11

Postad 12 september 2011 - 15:18

Tack för ett billigt och bra webbhotell! Jag har sedan jag blev kund här registrerat 2 konton och aldrig haft några problem med varken laddningstider eller inloggning och supporten har varit bra även när betalningen kommit lite sent så har det gått snabbt för er att åter-aktivera kontot - tack för det! :) Det är inte det att jag saknar betalnings möjligheter, jag har bara en tendens att missa mejl i min 14 000++ post fulla mail. Nåja nog om det.

Min fråga gäller domäner, som jag har förstått det så binds en domän till ett konto. Jag har dock insett begränsningarna i ena domänen jag har och tror inte längre tror på idén jag hade förr när jag köpte domänen. Jag har istället ett nytt domännamn i åtanke och undrar om jag kan köpa en domän och få den att ersätta domänen jag skaffade innan?

Dvs behålla samma konto men ersätta domänen.

Eller är det bättre att jag skaffar ett nytt konto vid "domänbyte"? Mvh, nöjd kund.
0

#2 Medlemmen är offline   Erik 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grupp: Admin
  • Inlägg: 7 585
  • Gick med: 13-juli 03

Postad 12 september 2011 - 21:48

Visa inläggRiptoe på 12 september 2011 - 15:18 sade:

Tack för ett billigt och bra webbhotell! Jag har sedan jag blev kund här registrerat 2 konton och aldrig haft några problem med varken laddningstider eller inloggning och supporten har varit bra även när betalningen kommit lite sent så har det gått snabbt för er att åter-aktivera kontot - tack för det! :) Det är inte det att jag saknar betalnings möjligheter, jag har bara en tendens att missa mejl i min 14 000++ post fulla mail. Nåja nog om det.

Min fråga gäller domäner, som jag har förstått det så binds en domän till ett konto. Jag har dock insett begränsningarna i ena domänen jag har och tror inte längre tror på idén jag hade förr när jag köpte domänen. Jag har istället ett nytt domännamn i åtanke och undrar om jag kan köpa en domän och få den att ersätta domänen jag skaffade innan?

Dvs behålla samma konto men ersätta domänen.

Eller är det bättre att jag skaffar ett nytt konto vid "domänbyte"? Mvh, nöjd kund.


Hej!

Vad kul att Du är nöjd! :)

Angående domännamn så är det inga problem att byta "huvuddomän" för kontopaketet - maila bara till oss så fixar det sig.
::: Have great day! //Erik at psychofrog.se and Webbhotell ManuFrog :::
0

Dela med dig av detta ämne:


Sida 1 av 1
  • Du kan inte skapa ett nytt ämne
  • Du kan inte svara i detta ämne


2 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar