::: FORUM ManuFrog :::: Får ikke texten på ny side - ::: FORUM ManuFrog :::

Hoppa till innehåll

Sida 1 av 1
  • Du kan inte skapa ett nytt ämne
  • Du kan inte svara i detta ämne

Får ikke texten på ny side

#1 Medlemmen är offline   dotty 

  • Grupp: Members
  • Inlägg: 1
  • Gick med: 13-januari 07

  Postad 01 februari 2007 - 22:14

Har lagt til en ny side på click be..så som jeg har gjort før og har fungert... men nå får jeg bare problem...da jeg har lagt til text og oppdatert sida...kommer bare den nya side fram men ingen text som den innehøll... Jeg kan se texten da jeg vill redigere men ikke på selve hjemesida etter jeg har uppdatert den!
Får också problem da jeg vill byte rekefølget på sider...da får jeg bare melling at jeg kan bare jobbe med en side åt gången... og det gjør jeg å... det ser ut som rekefølget er bytet som jeg vill, men ikke da jeg ser på selve hjemeside min etter uppdaterig. Lite tips? Har noen samme problem?
Gjør jeg feil????
0

#2 Medlemmen är offline   Erik 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grupp: Admin
  • Inlägg: 7 585
  • Gick med: 13-juli 03

Postad 11 februari 2007 - 12:51

Hej! Var snäll och maila oss, så ska vi ta en titt på det hela - det är lättare att se vad du menar om vi får se sidan Du använder.
::: Have great day! //Erik at psychofrog.se and Webbhotell ManuFrog :::
0

#3 Medlemmen är offline   corona 

  • Rookie
  • PipPip
  • Grupp: Members
  • Inlägg: 3
  • Gick med: 25-november 09

Postad 14 december 2009 - 14:12

Visa inläggdotty på 1 February, 2007, 22:14 sade:

Har lagt til en ny side på click be..så som jeg har gjort før og har fungert... men nå får jeg bare problem...da jeg har lagt til text og oppdatert sida...kommer bare den nya side fram men ingen text som den innehøll... Jeg kan se texten da jeg vill redigere men ikke på selve hjemesida etter jeg har uppdatert den!



Har samma problem! :)
0

Dela med dig av detta ämne:


Sida 1 av 1
  • Du kan inte skapa ett nytt ämne
  • Du kan inte svara i detta ämne


1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar