::: FORUM ManuFrog :::: cPanel - ::: FORUM ManuFrog :::

Hoppa till innehåll

cPanel Theme Changer rvskin i cPanelen

#1 Medlemmen är offline   dedalos 

  • Rookie
  • PipPip
  • Grupp: Members
  • Inlägg: 3
  • Gick med: 15-februari 07

Postad 29 september 2008 - 16:38

Hej jag har nyligen registrerat ännu ett Webb hotellkonto på Manufrogwebbhotell och jag har loggat in mig i cPanelen, jag har följt instruktionerna och har hamnat på en fantastisk panel (rvskin) som är på svenska.(Domännamn: www.apartments-georgia-halkidiki.com)


Jag har ytterligare tre Webb hotellkonto med 3 olika domännamn men det går inte att komma åt den nya cPanelen

T.ex. Om jag väljer Theme Changer rvskin i cPanelen och klickar på Change då blir det helt vitt på skärmen, efter en bra stund får jag meddelandet att allting är klart men det har inte hänt någonting .
Jag är tacksam för all hjälp.

Domännamn: www.panaritis.se
www.hoganas-mfk.se

Mvh
Dedalos B)
0

#2 Medlemmen är offline   Erik 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grupp: Admin
  • Inlägg: 7 585
  • Gick med: 13-juli 03

Postad 30 september 2008 - 20:17

Visa inläggdedalos på 29 September, 2008, 17:38 sade:

Hej jag har nyligen registrerat ännu ett Webb hotellkonto på Manufrogwebbhotell och jag har loggat in mig i cPanelen, jag har följt instruktionerna och har hamnat på en fantastisk panel (rvskin) som är på svenska.(Domännamn: www.apartments-georgia-halkidiki.com)


Jag har ytterligare tre Webb hotellkonto med 3 olika domännamn men det går inte att komma åt den nya cPanelen

T.ex. Om jag väljer Theme Changer rvskin i cPanelen och klickar på Change då blir det helt vitt på skärmen, efter en bra stund får jag meddelandet att allting är klart men det har inte hänt någonting .
Jag är tacksam för all hjälp.

Domännamn: www.panaritis.se
www.hoganas-mfk.se

Mvh
Dedalos B)


Hej! Det gamla "X" theme som vi har på de flesta servrarna, börjar bli helt okompatibel med Cpanels senaste version, och RvSKin's theme changer fungerar inte heller alltid som det ska.

Vi har inte velat ändra till X3-theme för alla kunder eftersom många tycker att det gamla "X" theme är bättre trots att det saknas en hel del funktioner som de nya themes har.

Jag fixar nu så Du får RvSkin på Dina domäner - och då ska även RvSKin Theme changer fungera.
::: Have great day! //Erik at psychofrog.se and Webbhotell ManuFrog :::
0

#3 Medlemmen är offline   dedalos 

  • Rookie
  • PipPip
  • Grupp: Members
  • Inlägg: 3
  • Gick med: 15-februari 07

Postad 01 oktober 2008 - 08:16

Hej
Tyvärr det fins inte på cPanel Theme changer eller språkändring till svenska.
0

#4 Medlemmen är offline   Erik 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grupp: Admin
  • Inlägg: 7 585
  • Gick med: 13-juli 03

Postad 03 oktober 2008 - 18:47

Visa inläggdedalos på 1 October, 2008, 09:16 sade:

Hej
Tyvärr det fins inte på cPanel Theme changer eller språkändring till svenska.


Hej igen, jodå - men är RvSkin valt som tema så kallas "Theme Changer" för "Tema" om man valt svenskt språk ("Change look and feel" om man har engelskt språk).

Och det går att ändra till svenskt språk också - jag har nu fixat detta. B)
::: Have great day! //Erik at psychofrog.se and Webbhotell ManuFrog :::
0

Dela med dig av detta ämne:





Snabbsvar

Detta inlägg behövs godkännas av en moderator innan det visas.
  

1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar