::: FORUM ManuFrog :::: Mini-maxitid innan ompekning av redan befintlig domän hos annan domän? - ::: FORUM ManuFrog :::

Hoppa till innehåll

Mini-maxitid innan ompekning av redan befintlig domän hos annan domän?

#1 Guest_Gäst_*

  • Grupp: Guests

Postad 25 november 2006 - 10:09

Hej!

Jag har en domän, är kund hos ett annat webhotell, men funderar på att flytta hit. Nu ser jag att ni inte har stöd för asp och på grund av det behöver jag skriva om, ändra databaser, och testköra alla mina sidor i php (kan ej göra det lokalt). Därför är min fråga denna:

Om jag köper plats hos er - hur lång tid har jag på mig att lägga upp sidan, skriva om den så den fungerar, innan jag pekar om min domän hit?
0

#2 Medlemmen är offline   Erik 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grupp: Admin
  • Inlägg: 7 585
  • Gick med: 13-juli 03

Postad 25 november 2006 - 12:05

Visa inläggGäst på 25 November, 2006, 10:09 sade:

Hej!

Jag har en domän, är kund hos ett annat webhotell, men funderar på att flytta hit. Nu ser jag att ni inte har stöd för asp och på grund av det behöver jag skriva om, ändra databaser, och testköra alla mina sidor i php (kan ej göra det lokalt). Därför är min fråga denna:

Om jag köper plats hos er - hur lång tid har jag på mig att lägga upp sidan, skriva om den så den fungerar, innan jag pekar om min domän hit?


Hej! Vi kräver inte att man måste peka om sin domän till oss. Dock fungerar inte epost o.s.v om domännamnet inte pekar "rätt". Därför rekommenderar vi alla att utföra en ompekning till oss snarast möjligast.

Så Du kan lägga upp sidan, skriva om den så den fungerar under hur lång tid Du själv önskar, innan Du pekar om Din domän.

Första månaden är gratis för nya kunder, därefter betalar man årsavgiften för de kommande 12 månaderna - om man vill behålla sitt kontopaket hos oss. :rolleyes:
::: Have great day! //Erik at psychofrog.se and Webbhotell ManuFrog :::
0

Dela med dig av detta ämne:





Snabbsvar

Detta inlägg behövs godkännas av en moderator innan det visas.
  

1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar