::: FORUM ManuFrog :::: Funkar på nätet men inte "offline" - ::: FORUM ManuFrog :::

Hoppa till innehåll

Sida 1 av 1
  • Du kan inte skapa ett nytt ämne
  • Du kan inte svara i detta ämne

Funkar på nätet men inte "offline" Bara i IE

#1 Medlemmen är offline   Enclosure of Fish 

  • Grupp: Members
  • Inlägg: 1
  • Gick med: 05-april 10

Postad 13 april 2010 - 21:17

Jag har ett bekymmer som förbryllar mig to no end. Och har så gjort en vecka eller så. I vanliga fall brukar jag kunna hitta felet själv. Men den här gången... nepp.

Det är nämligen så att när jag öppnar index.htm filen på min dator (i Internet Explorer) så fungerar bara vissa bilder. Min meny bild syns inte, blir bara en sån där felande bildlänk fyrkant. Men jag har kollat länken hundra gånger och det stämmer. Det MÅSTE stämma för, och här kommer det knixiga:

Hemsidan funkar felfritt i både Firefox (offline) och online (om man går till min hemsida).

Jag fattar inte varför. Det är också så att de fyra underlänksbilderna inte heller funkar/visas. Och min transparent background i iframen funkar inte heller. blir bara vitt. Och innehållet visas inte heller.

Hela sidan är exakt likadan som gallery.htm och contact.htm. De funakr felfritt i IE... Men inte just index sidan.

Finns det någon annan som har stött på det här felet eller kan hjälpa mig? Egentligen spelar det ju ingen roll eftersom sidan funkar online. Men när jag ska jobba med den och updatera tycker jag om att göra det offline först. Och det underlättar en hel del om den funkar i IE då.

/Nina

www.lifethroughdance.se
0

Dela med dig av detta ämne:


Sida 1 av 1
  • Du kan inte skapa ett nytt ämne
  • Du kan inte svara i detta ämne


1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar