::: FORUM ManuFrog :::: Ok, vad är haken? - ::: FORUM ManuFrog :::

Hoppa till innehåll

Sida 1 av 1
  • Du kan inte skapa ett nytt ämne
  • Du kan inte svara i detta ämne

Ok, vad är haken?

#1 Guest_Guest_Tor_*

  • Grupp: Guests

  Postad 10 mars 2006 - 20:47

Sista i månaden tar mitt nuvarande konto hos Azalea slut, och jag har letat lite efter alternativ... Manu Frog verkar intressant. Billigt, hyfsat schyssta features, verkar vara bra och snabb support. Har googlat lite och typ inte sett något negativt. Vad är haken egentligen?

Sen undrar jag lite över bandbredd och sånt där - 10 gb kan eventuellt bli för lite, förhoppningsvis inte men man vet ju aldrig; vad har ni för policy om man överskrider det? Det står att man kan köpa till extra genom att kontakta er, vad är det för priser isåfall?

Och hur lång tid tar det från beställning tills allt inklusive ompekning osv är klart? Eller det kanske inte är ni som har hand om den?

Tackar

- Tor
0

#2 Medlemmen är offline   Gullex 

  • Superior Member
  • PipPipPipPipPip
  • Grupp: Members
  • Inlägg: 46
  • Gick med: 12-september 04

Postad 11 mars 2006 - 00:09

Någon hake har jag definitivt inte märkt hittills, är inne på mitt andra debiteringsår som kund nu. Allt funkar klockrent och med total service. Att servrar går ner ibland händer i de finaste salongerna, och det tar inte lång stund innan man får mail om orsaken om man prenumererar på texter från det subforum som avhandlar drift och tillgänglighet.

Och apropå subforum, så har du nog hamnat lite galet med din text. Här avhandlas konkreta problemfixar, som jag har förstått det hela. Finns andra subforum här på boardet för att diskutera webbhotell i.
0

#3 Medlemmen är offline   Erik 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grupp: Admin
  • Inlägg: 7 585
  • Gick med: 13-juli 03

Postad 11 mars 2006 - 18:15

Citat

Sen undrar jag lite över bandbredd och sånt där - 10 gb kan eventuellt bli för lite, förhoppningsvis inte men man vet ju aldrig; vad har ni för policy om man överskrider det? Det står att man kan köpa till extra genom att kontakta er, vad är det för priser isåfall?

Och hur lång tid tar det från beställning tills allt inklusive ompekning osv är klart? Eller det kanske inte är ni som har hand om den?


Ett mail skickas automatiskt ut om 80% av bandbredden förbrukats, är man då i slutet på månaden, räcker det troligen till, men är man ibörjan eller mitten på månaden, så bör man uppgradera för att slippa se sin sida tillfälligt stängas ned tills ny månad inträder.

Priserna för mer bandbredd är 25kr/GB och år. Det vill säga om Du tex. vill uppgradera med +2GB/månad, så betalar Du 50kr/år extra.

Vi tar hand om beställningarna och alla konton läggs alltid upp inom 15 timmar från det att beställningen kom in.
Oftast tar det mellan 2 - 6 timmar, beroende på vilken tid på dygnet det är.

Citat

Och apropå subforum, så har du nog hamnat lite galet med din text.

Tack Gullex, ämnet är flyttat nu som synes. :doh:
::: Have great day! //Erik at psychofrog.se and Webbhotell ManuFrog :::
0

Dela med dig av detta ämne:


Sida 1 av 1
  • Du kan inte skapa ett nytt ämne
  • Du kan inte svara i detta ämne


1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar