::: FORUM ManuFrog :::: Webdesign, kodning, MySQL, PHP - ::: FORUM ManuFrog :::

Hoppa till innehåll

Sida 1 av 1
  • Du kan inte skapa ett nytt ämne
  • Du kan inte svara i detta ämne

Webdesign, kodning, MySQL, PHP Erbjudanden / Förfrågningar

#1 Medlemmen är offline   Erik 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grupp: Admin
  • Inlägg: 7 585
  • Gick med: 13-juli 03

  Postad 27 maj 2006 - 14:33

Skapar denna tråd eftersom det frågas på lite olika ställen på forumet efter personer som kan hjälpa till med php-kodning eller webdesign.
Det finns även personer som erbjudit sig att kunna hjälpa till med webdesign och kodning.

Så, posta gärna i denna tråd om Du vill ha hjälp, eller kan ge hjälp. :)
::: Have great day! //Erik at psychofrog.se and Webbhotell ManuFrog :::
0

#2 Medlemmen är offline   serenity 

  • Rookie
  • PipPip
  • Grupp: Members
  • Inlägg: 4
  • Gick med: 05-mars 06

Postad 28 maj 2006 - 09:04

Hej! Jag är en av det senare nämnda. Kan hjälpa till med kodning och/eller webdesign när det gäller (X)HTML, CSS, PHP och MySQL (Det kan komma till mer i framtiden). Är inte så jättedyr eftersom jag precis har börjat ta betalt för mina tjänster och dessutom är en student i behov av pengar :) Men kolla gärna in min hemsida: OverThinking.co.nr
0

#3 Guest_Andreas (LXMBRG.com)_*

  • Grupp: Guests

Postad 28 maj 2006 - 16:36

Hejsan!

Vill kolla med er om hur jag går till väga om jag vill importera data från en Wordpress-blog till en annan, ny installation på en helt annan server. Jag vill flytta min blogg från min gamla server till min nya hos Manufrog.

Det måste väl ändå vara möjligt? :)

Man kan ju importera i Wordpress - men det står inget om att importera från en annan, existerande Wordpress-sida.

Tack på förhand!
0

#4 Guest_Bengan_*

  • Grupp: Guests

Postad 28 maj 2006 - 17:38

Visa inläggAndreas (LXMBRG.com) på 28 May, 2006, 16:36 sade:

Hejsan!

Vill kolla med er om hur jag går till väga om jag vill importera data från en Wordpress-blog till en annan, ny installation på en helt annan server. Jag vill flytta min blogg från min gamla server till min nya hos Manufrog.

Det måste väl ändå vara möjligt? :)

Man kan ju importera i Wordpress - men det står inget om att importera från en annan, existerande Wordpress-sida.

Tack på förhand!


Hej! Om du har phpmyadmin på ditt gamla hotell så kan du exportera databasen för wordpress.
Sedan använder du phpmyadmin för att importera databasen till den databas som är skapad när du installerade wordpress. (importera tabellerna)

För att en sån importering ska lyckas krävs nog att du har samma version av wordpress installerat på båda servrarna.
0

#5 Medlemmen är offline   mono 

  • Advanced Member
  • PipPipPipPip
  • Grupp: Members
  • Inlägg: 13
  • Gick med: 11-januari 06

Postad 28 augusti 2006 - 08:57

Jag har en Wordpress sajt som använder sig av ett tema. Men jag vill gärna ha vissa förändringar gjorda och det tar en himla massa tid för mig att lista ut hur man gör. Jag antar att det är småsaker egentligen för den som är insatt men jag kan inget alls egentligen om dessa grejer.

Så om du kan erbjuda hjälp så kontakta mig

monoman snabela telia.com

henrik
0

#6 Medlemmen är offline   cth 

  • Rookie
  • PipPip
  • Grupp: Members
  • Inlägg: 4
  • Gick med: 19-juli 05

Postad 05 oktober 2006 - 22:16

Behöver hjälp med flashmeny!

Jag har en flashmeny som jag behöver göra lite mindre ändringar i. Tyvärr har jag aldrig hållt på med flash så jag får inte alls till det... Jag har inte själva arbetsfilen - utan endast den färdiga filen som slutar på .swf. Det ska dock gå att ändra om det till en .fla med hjälpa av en decompiler.

Jag behöver som sagt hjälp med att göra förändringar och samtidigt få möjlighet att lära mig hur jag ska göra det själv i fortsättningen, dvs få lite grundläggande kunskaper!
Finns det någon som kan tänka sig att hjälpa mig med detta? Jag betalar naturligtvis för arbetet!

Mejla mig på harde.akesson@spray.se

Tack!
Hälsar
Catarina
0

#7 Medlemmen är offline   pooken 

  • Newbie
  • Grupp: Members
  • Inlägg: 2
  • Gick med: 09-april 06

Postad 23 oktober 2006 - 17:08

Hej. Jag och en kompis driver ett Ung-Företagsamhets företag som nu under hösten 06- sommaren 07. Detta gör vi som ett skolarbete och kan då hålla våra priser nere.

Vi erbjuder hemsidor anpassade efter just dina behov. Behöver du hjälp med kodning av saker och ting så fixar vi detta mot ersättning.

Kolla gärna in på vår hemsida http://www.aquawebstudio.com

Mvh Peo
0

Dela med dig av detta ämne:


Sida 1 av 1
  • Du kan inte skapa ett nytt ämne
  • Du kan inte svara i detta ämne


1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar