::: FORUM ManuFrog :::: Mailproblem - ::: FORUM ManuFrog :::

Hoppa till innehåll

Sida 1 av 1
  • Du kan inte skapa ett nytt ämne
  • Du kan inte svara i detta ämne

Mailproblem

#1 Medlemmen är offline   ankaon 

  • Rookie
  • PipPip
  • Grupp: Members
  • Inlägg: 3
  • Gick med: 02-augusti 04

Postad 13 december 2010 - 18:10

Har haft en egen mailserver uppe och haft DNS via LOOPIA, nu har jag raderat inställningarna hos LOOPIA och ändrat till ns1.manufrog.com ns2.manufrog.com hos SurpassDomains eftersom min domän ligger på Manu1 servern, men jag får inga mail!. (det har gått mer än 96 tim. så det borde ju ha propagerat)
Vad kan felet vara?

Skulle igentlgen ställt denna fråga via Supporten, men jag kommer inte i håg mitt lösenord........

/Anders

hertson.com
cyberfutaba@hotmail.com
0

#2 Medlemmen är offline   Erik 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grupp: Admin
  • Inlägg: 7 585
  • Gick med: 13-juli 03

Postad 13 december 2010 - 20:00

Visa inläggankaon på 13 December, 2010, 18:10 sade:

Har haft en egen mailserver uppe och haft DNS via LOOPIA, nu har jag raderat inställningarna hos LOOPIA och ändrat till ns1.manufrog.com ns2.manufrog.com hos SurpassDomains eftersom min domän ligger på Manu1 servern, men jag får inga mail!. (det har gått mer än 96 tim. så det borde ju ha propagerat)
Vad kan felet vara?

Skulle igentlgen ställt denna fråga via Supporten, men jag kommer inte i håg mitt lösenord........

/Anders

hertson.com
cyberfutaba@hotmail.com



Hej Anders!

Har Du varit inne och ställt om MX pekaren i Cpanel ? Den saknades helt så det fanns ingen MX pekare för Din domän, men vi har nu fixat detta så nu ska mailen kunna komma fram inom några timmar.

Och Du kan alltid skicka mail till oss på support @ manufrog.com och ställa Dina frågor - Du behöver inte logga in på vår eSupport-sida. ;)
::: Have great day! //Erik at psychofrog.se and Webbhotell ManuFrog :::
0

Dela med dig av detta ämne:


Sida 1 av 1
  • Du kan inte skapa ett nytt ämne
  • Du kan inte svara i detta ämne


1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar