::: FORUM ManuFrog :::: Hej. - ::: FORUM ManuFrog :::

Hoppa till innehåll

Sida 1 av 1
  • Du kan inte skapa ett nytt ämne
  • Du kan inte svara i detta ämne

Hej.

#1 Medlemmen är offline   Micke_L 

  • Member
  • PipPipPip
  • Grupp: Members
  • Inlägg: 6
  • Gick med: 30-juni 05

Postad 30 juni 2005 - 02:10

Tjena,

mitt namn är Michael Larsson och jag är 16 år. Jag har letat efter ett bra webbhotell ett tag nu då jag har tröttnat på alla gratis webbhotell som inte erbjuder någon egentlig service och kraschar efter nån dag. Frakturan har skickats (tror jag) till min mailadress och jag väntar på att det ska komma. Sen betalar jag via mitt bankkonto.

Är det något jag borde veta?

/ Micke.
0

#2 Medlemmen är offline   Erik 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grupp: Admin
  • Inlägg: 7 585
  • Gick med: 13-juli 03

  Postad 30 juni 2005 - 07:29

Citat

Frakturan har skickats (tror jag) till min mailadress och jag väntar på att det ska komma. Sen betalar jag via mitt bankkonto.

Är det något jag borde veta?

Hej Micke, och välkommen till forumet! :)
Vi har precis börjat bearbeta Din beställning från kl. 03:10, så ett mail kommer dyka upp hos Dig inom kort. (när kontot är skapat)
Vi skickar inga fakturor, Du har 1 månad fri. Om Du är nöjd efter den månaden, betalar Du in årsavgiften på 100 kr (Lite konto) via de 3 olika betalningsalternativ vi erbjuder.
Om Du ska betala via Ditt Bankkonto rekommenderar jag Dig Payson. Registrera Din e-postadress gratis hos Payson, och ange Ditt namn.
Sedan kan Du föra över pengar direkt från Ditt bankkonto via Din internetbank till oss.

Vi skickar en liten påminnelse till Dig när den första fria månaden börjar närma sig slutet. :(
::: Have great day! //Erik at psychofrog.se and Webbhotell ManuFrog :::
0

#3 Medlemmen är offline   Micke_L 

  • Member
  • PipPipPip
  • Grupp: Members
  • Inlägg: 6
  • Gick med: 30-juni 05

Postad 30 juni 2005 - 14:44

Okej, det låter bra. Jag har registrerat mig på Payson.

Jag har en fråga till: Jag åker bort över sommaren den 19 Juli och kommer tillbaks någon gång i mitten av Augusti men jag vill fortfarande ha sajten uppe. Så om jag gillar webbhotellet kan jag då få betala tidigare än efter en månad?
0

#4 Medlemmen är offline   Erik 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grupp: Admin
  • Inlägg: 7 585
  • Gick med: 13-juli 03

Postad 30 juni 2005 - 15:10

Citat

Jag har en fråga till: Jag åker bort över sommaren den 19 Juli och kommer tillbaks någon gång i mitten av Augusti men jag vill fortfarande ha sajten uppe. Så om jag gillar webbhotellet kan jag då få betala tidigare än efter en månad?


Hej, självklart kan Du göra det. Du loggar in på "Kund Support" som finns på Supportsidan.
Väl inloggad klickar Du på "Betala" knappen, och väljer Payson. Sedan är det bara att följa instruktionerna.
Vi registrera Din betalning så snart den kommer in hos Payson.
::: Have great day! //Erik at psychofrog.se and Webbhotell ManuFrog :::
0

#5 Medlemmen är offline   Micke_L 

  • Member
  • PipPipPip
  • Grupp: Members
  • Inlägg: 6
  • Gick med: 30-juni 05

Postad 30 juni 2005 - 15:26

Perfekt, då inväntar jag bara mailet :(
0

Dela med dig av detta ämne:


Sida 1 av 1
  • Du kan inte skapa ett nytt ämne
  • Du kan inte svara i detta ämne


1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar