::: FORUM ManuFrog :::: Full mailbox men hittar ingen mail - ::: FORUM ManuFrog :::

Hoppa till innehåll

Sida 1 av 1
  • Du kan inte skapa ett nytt ämne
  • Du kan inte svara i detta ämne

Full mailbox men hittar ingen mail

#1 Medlemmen är offline   Krumilur 

  • Grupp: Members
  • Inlägg: 1
  • Gick med: 17-augusti 06

Postad 08 mars 2008 - 12:21

Hejsan! Jag har fått meddelande att min mailbox är full, men när jag går in i mailboxen hittar jag ingen mail. Jag har ställt in så att all mail ska vidarbefodras till en annan adress och förstår inte alls varför lådan säger sig vara full!

Är det så att det lämnas en kopia av mejlen på servern innan den vidarbefodras? Och var kan jag i så fall ändra det?

Och varför hittar jag inga mail i inboxen trots att det står att det ska finnas 10,2 MB...

Tiils vidare har jag ökat på quotan till 15 MB men jag skjuter ju bara problemet framför mig då...

tacksam för svar
Lena :(
0

#2 Medlemmen är offline   Erik 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grupp: Admin
  • Inlägg: 7 585
  • Gick med: 13-juli 03

Postad 08 mars 2008 - 12:29

Visa inläggKrumilur på 8 March, 2008, 12:21 sade:

Hejsan! Jag har fått meddelande att min mailbox är full, men när jag går in i mailboxen hittar jag ingen mail. Jag har ställt in så att all mail ska vidarbefodras till en annan adress och förstår inte alls varför lådan säger sig vara full!

Är det så att det lämnas en kopia av mejlen på servern innan den vidarbefodras? Och var kan jag i så fall ändra det?

Och varför hittar jag inga mail i inboxen trots att det står att det ska finnas 10,2 MB...

Tiils vidare har jag ökat på quotan till 15 MB men jag skjuter ju bara problemet framför mig då...

tacksam för svar
Lena :(


Hej Lena!
Det lämnas en kopia på servern innan mailet skickas vidare. Vill Du slippa detta måste Du ta bort epostadressen och bara ha kvar vidarebefodraren.

Att det visar att det är fullt kan vara något annat fel - var snäll och maila oss Ditt domännamn så kan vi ta en titt på detta.
::: Have great day! //Erik at psychofrog.se and Webbhotell ManuFrog :::
0

Dela med dig av detta ämne:


Sida 1 av 1
  • Du kan inte skapa ett nytt ämne
  • Du kan inte svara i detta ämne


1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar