::: FORUM ManuFrog :::: ManuFrong vs Wopsa - ::: FORUM ManuFrog :::

Hoppa till innehåll

Sida 1 av 1
  • Du kan inte skapa ett nytt ämne
  • Du kan inte svara i detta ämne

ManuFrong vs Wopsa

#1 Guest_procyon_*

  • Grupp: Guests

Postad 28 december 2004 - 13:34

Jag är i valet och kvalet vilket webbhotell jag ska välja. Har dock kommit fram till 2 st som är intressanta, Wopsa och ManuFrog. Jag är tacksam om ni kan komma med synpunkter innan jag bestämmer mig och ev. andra webbhotell som stämmer in på mina krav:

* Minst 500MB utrymme.
* Max 75kr/mån inkl moms.
* Ingen startavgift.
* Helst kvartalsfakturering/betalning (dålig erfarenhet från 99kr.com)
* cPanel med en massa latjoprogram att testa, ex Fantastico
0

#2 Medlemmen är offline   Erik 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grupp: Admin
  • Inlägg: 7 585
  • Gick med: 13-juli 03

Postad 28 december 2004 - 19:31

Hej. Eftersom jag är 'något' jävig att svara på denna fråga ber jag andra kunder att också försöka svar på Dina frågor, om hur de tex. upplever oss som kund. :unsure:

* Minst 500MB utrymme. = ManuFrog erbjuder 1000MB utrymme (går att öka efter behov)
* Max 75kr/mån inkl moms. = ManuFrog erbjuder 37,5/mån inkl. moms (för Power konto med 1000MB utrymme m.m
* Ingen startavgift. = ManuFrog har inga startavgifter eller andra uppläggningsavgifter.
* Helst kvartalsfakturering/betalning (dålig erfarenhet från 99kr.com) = ManuFrog erbjuder endast att årsavgift betalas i förväg. Dock skiljer sig vi oss från 99kr så vi inte tillämpar återkommande årsavgift dras automatiskt från kredit/konto kort. (dessutom första månaden fri)
* cPanel med en massa latjoprogram att testa, ex Fantastico = MAnuFrog erbjuder Fantastico, cgi script m.m i Cpanel
::: Have great day! //Erik at psychofrog.se and Webbhotell ManuFrog :::
0

#3 Medlemmen är offline   allden 

  • Rookie
  • PipPip
  • Grupp: Members
  • Inlägg: 3
  • Gick med: 28-december 04

Postad 28 december 2004 - 21:07

Ni kan bortse från ovan inlägg om ManuFrog vs Wopsa, det var jag som skrev under pseudonymen procyon. Jag har beslutat mig för att välja ManuFrog :unsure:

Tack i alla fall för svaret....
0

Dela med dig av detta ämne:


Sida 1 av 1
  • Du kan inte skapa ett nytt ämne
  • Du kan inte svara i detta ämne


1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar