::: FORUM ManuFrog :::: Tilläggsdomän responsiv - ::: FORUM ManuFrog :::

Hoppa till innehåll

Sida 1 av 1
  • Du kan inte skapa ett nytt ämne
  • Du kan inte svara i detta ämne

Tilläggsdomän responsiv Tilläggsdomän responsiv via Loopia

#1 Medlemmen är offline   Niels 

  • Newbie
  • Grupp: Members
  • Inlägg: 2
  • Gick med: 27-mars 11

Postad 04 april 2016 - 21:06

Hej,

Jag har skapat en tilläggsdomän till min huvuddomän. På Loopia har jag valt att vidarebefordra tilläggsdomänen till rätt adress. Problemet med att göra på det viset, är att Loopia inte kan visa upp responsiva sidor på ett korrekt vis (alla sidor visas som om de visas för vanlig dator, då Loopias vidarebefordringsram är byggd på det viset – något åt det hållet i alla fall). Min fråga är: Hur ska jag gå tillväga för att min tilläggsdomän ska visas med dess adress i webbläsaren + att sidan ska vara responsiv?

Tusen tack för skyndsamt svar (ska hålla i en stor presentation på onsdag morgon och vill att besökarna ska kunna kolla in sajten via sina mobiler..).
0

#2 Medlemmen är offline   Niels 

  • Newbie
  • Grupp: Members
  • Inlägg: 2
  • Gick med: 27-mars 11

Postad 11 april 2016 - 13:03

Visa inläggNiels på 04 april 2016 - 21:06 sade:

Hej,

Jag har skapat en tilläggsdomän till min huvuddomän. På Loopia har jag valt att vidarebefordra tilläggsdomänen till rätt adress. Problemet med att göra på det viset, är att Loopia inte kan visa upp responsiva sidor på ett korrekt vis (alla sidor visas som om de visas för vanlig dator, då Loopias vidarebefordringsram är byggd på det viset – något åt det hållet i alla fall). Min fråga är: Hur ska jag gå tillväga för att min tilläggsdomän ska visas med dess adress i webbläsaren + att sidan ska vara responsiv?

Tusen tack för skyndsamt svar (ska hålla i en stor presentation på onsdag morgon och vill att besökarna ska kunna kolla in sajten via sina mobiler..).


Även ifall onsdagen har förflutit, så är jag fortfarande tacksam för hjälp!
0

#3 Medlemmen är offline   Erik 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grupp: Admin
  • Inlägg: 7 585
  • Gick med: 13-juli 03

Postad 12 maj 2016 - 13:05

Visa inläggNiels på 11 april 2016 - 13:03 sade:

Visa inläggNiels på 04 april 2016 - 21:06 sade:

Hej,

Jag har skapat en tilläggsdomän till min huvuddomän. På Loopia har jag valt att vidarebefordra tilläggsdomänen till rätt adress. Problemet med att göra på det viset, är att Loopia inte kan visa upp responsiva sidor på ett korrekt vis (alla sidor visas som om de visas för vanlig dator, då Loopias vidarebefordringsram är byggd på det viset – något åt det hållet i alla fall). Min fråga är: Hur ska jag gå tillväga för att min tilläggsdomän ska visas med dess adress i webbläsaren + att sidan ska vara responsiv?

Tusen tack för skyndsamt svar (ska hålla i en stor presentation på onsdag morgon och vill att besökarna ska kunna kolla in sajten via sina mobiler..).


Även ifall onsdagen har förflutit, så är jag fortfarande tacksam för hjälp!


Hej!

Absolut bäst är om Du ändrar namnservrarna för domänen i Loopias kontrollpanel till de namnservrar Du ska ange för Ditt kontopaket.
Då hanteras allt som har med domänen att göra i Cpanel och då kommer tilläggsdomänen fungera som en "vanlig" domän.
::: Have great day! //Erik at psychofrog.se and Webbhotell ManuFrog :::
0

Dela med dig av detta ämne:


Sida 1 av 1
  • Du kan inte skapa ett nytt ämne
  • Du kan inte svara i detta ämne


2 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar