Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() ![]() |
29 June, 2010, 17:58
|
|
![]() Administrator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: Admin Inlägg: 2841 Registrerad: 13 July, 2003, 22:55 Från: Orebro, Sweden Medlemsnummer: 2 |
Under åren som passerat har vi fått en del förfrågningar om vi kan registrera domännamn eller ta över som rollen som "registrar" för domännamn.
Vi har nu beslutat oss för att erbjuda detta som återförsäljare för eNom. Målet är inte att kunna erbjuda "billiga" domännamn utan är en komplettering till det vi redan erbjuder idag och underlätta för Er som inte vill använda flera aktörer för att få en hemsida, epost o.s.v. att fungera. Vi kan tyvärr inte erbjuda .se domännamn då det kräver att man blir en .se registrar, men övriga såsom .com, .net, .org o.s.v kan vi erbjuda. OBS! Man kan fortfarande använda oss som webbhotell för sina .se domäner - men man kan alltså ej köpa/registrera en .se domän hos oss ännu. Se listan plus priser på följande sida: Domännamn ManuFrog Webbhotell -------------------- ::: Have great day! //Erik at psychofrog.se and Webbhotell ManuFrog :::
|
|
|
|
31 July, 2010, 19:21
|
|
|
Grupp: Members Inlägg: 1 Registrerad: 30 June, 2007, 16:25 Medlemsnummer: 1245 |
Toppen! Men hur gör man för att köpa en domän? Vänligen Ann-Sofie
|
|
|
|
31 July, 2010, 20:19
|
|
![]() Administrator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: Admin Inlägg: 2841 Registrerad: 13 July, 2003, 22:55 Från: Orebro, Sweden Medlemsnummer: 2 |
Toppen! Men hur gör man för att köpa en domän? Vänligen Ann-Sofie Hej Ann-Sofie! Vill Du bara köpa en domän eller vill Du köpa ett kontopaket för en domän ? Om Du tex. vill beställa ett nytt Standard-konto så kan Du nu välja att även registrera/köpa en domän samtidigt. Då väljer man: CITAT Jag vill att Manufrog Webbhotell registrerar ett nytt domännamn till mig. Om Du bara vill beställa en domän så ber jag Dig använda följande länk: https://www.manufrog.com/betala/cart.php?a=...domain=register -------------------- ::: Have great day! //Erik at psychofrog.se and Webbhotell ManuFrog :::
|
|
|
|
![]() ![]() |
|
Lo-Fi version | Tid: 3 September, 2010, 08:47 |