::: FORUM ManuFrog :::: Betalning i förväg? - ::: FORUM ManuFrog :::

Hoppa till innehåll

Sida 1 av 1
  • Du kan inte skapa ett nytt ämne
  • Du kan inte svara i detta ämne

Betalning i förväg?

#1 Medlemmen är offline   bong rouge 

  • Grupp: Members
  • Inlägg: 1
  • Gick med: 11-juni 08

Postad 11 juni 2008 - 21:42

Först vill jag bara säga att jag är väldigt nöjd hittills (dan som gått sen jag registrerade mig)! Supporten känns väldigt förtoendeingivande jämfört med 99kronor som jag hade förut... :)

Men grejen är den att när min gratis månad går ut kommer jag troligtvis vara bortrest och kommer inte kunna betala just då. Är det möjligt att betala i förväg? Jag har sökt runt på forumet men inte hittat nånting om det.
0

#2 Medlemmen är offline   Erik 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grupp: Admin
  • Inlägg: 7 585
  • Gick med: 13-juli 03

Postad 12 juni 2008 - 18:21

Visa inläggbong rouge på 11 June, 2008, 22:42 sade:

Först vill jag bara säga att jag är väldigt nöjd hittills (dan som gått sen jag registrerade mig)! Supporten känns väldigt förtoendeingivande jämfört med 99kronor som jag hade förut... :)

Men grejen är den att när min gratis månad går ut kommer jag troligtvis vara bortrest och kommer inte kunna betala just då. Är det möjligt att betala i förväg? Jag har sökt runt på forumet men inte hittat nånting om det.



Hej! Vad kul att Du är nöjd - vi ska göra allt vi kan för att Du ska fortsätta vara det. :)

Du kan betala i förväg om Du vill - skicka då ett mail till oss så skapar vi fakturan manuellt till Dig.
::: Have great day! //Erik at psychofrog.se and Webbhotell ManuFrog :::
0

#3 Medlemmen är offline   Mikael Persson 

  • Member
  • PipPipPip
  • Grupp: Members
  • Inlägg: 5
  • Gick med: 21-oktober 07

Postad 29 maj 2011 - 09:17

jag har letat efter att kunna betala innan end-datum på mitt konto, men ingen faktura har kommit fram til lmin mail och ingen finns i cpanel.

Med detta beteende så utgår jag från att ni tycker det är ok om jag drar över med betalningen till nästa månad alt. slutar vara kund hos er. Fakturor bör utgå minst en månad innan slutdatum.... vilket det inte gjort i detta fallet. #fail
0

#4 Medlemmen är offline   Erik 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grupp: Admin
  • Inlägg: 7 585
  • Gick med: 13-juli 03

Postad 30 maj 2011 - 21:44

Visa inläggMikael Persson på 29 maj 2011 - 09:17 sade:

jag har letat efter att kunna betala innan end-datum på mitt konto, men ingen faktura har kommit fram til lmin mail och ingen finns i cpanel.

Med detta beteende så utgår jag från att ni tycker det är ok om jag drar över med betalningen till nästa månad alt. slutar vara kund hos er. Fakturor bör utgå minst en månad innan slutdatum.... vilket det inte gjort i detta fallet. #fail


Hej Mikael!

Vad tråkigt att Du utgår från att vi skulle tycka det - vi vill absolut inte att Du ska sluta vara kund hos oss.

Ditt kontopaket är betalt fram till den 21:a juni och det har inte skapats någon faktura ännu för kommande år.
Vi skickar ut fakturor ca 10 dagar före datumet man betalt till och det har vi alltid gjort.

Vi beklagar om Du upplever att det är kort tidsfrist - vi följer konsumentköplagen och lägger aldrig på några påminnelse/förseningsavgifter eller liknande.

Om Du vill betala i förväg kan Du göra detta genom att:

1. Logga in i Kundavdelningen på vår hemsida.
2. Klicka på "Lägg till depositioner".
3. Fyll i summan Du vill betala (tex. 250 kr) och välj betalsätt.
4. Klicka på knappen "Lägg till depositioner".
5. Om Du valde PayPal, Payson eller 2checkout kommer Du till en betalsida där Du kan betala fakturan som skapas direkt (fakturan skickas även till Din epostadress).
Om Du valde Bankgiro/Plusgiro skickas fakturan till Din epostadress.
6. När fakturan är betald ligger summan som Du betalat som en deposition på Ditt konto.
7. När det är dags för att betala för kommande år skapas en faktura som skickas till Din epostadress - den betalas då automatiskt på förfallodagen med Din deposition.
::: Have great day! //Erik at psychofrog.se and Webbhotell ManuFrog :::
0

Dela med dig av detta ämne:


Sida 1 av 1
  • Du kan inte skapa ett nytt ämne
  • Du kan inte svara i detta ämne


1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar